Kızlar 38 haftalıgım catı muayenesı oldum ılkınden sonra kanama vs gelmrdı ıkınmcı kez bakıldı zaten 1 cm acılma vsrdı nstd sancılarımda var ama ben hısdetmıyordum bu ıkıncı muayeneden somra agrılarım ve kanamam basladı nısan mı acaba yoksa normal dedı ebe gelırse ama ıkı ke geldı hastanedeyım sımdıde yatıs vermıstı tedbır amaclı