Kubra008
Kızlar iyi geceler,bi sorunum var. 18.4 haftalığız şuan ilk dönemler çok kusma sorunu yaşadım ama yaklaşık bi iki aydır rahatlamıştım ama üç gündür gene midem kötü gene bulantı ve kusmalarım başladı. Bu normal mi henüz doktoruma gitmedim.
Scarlett
Aynısı banada olmuştu 15. Hafta kesilip 16. Hafta geri gelmişti hormonalde olabilir enfeksiyondanda olabilir demişti doktorum. Yağlı yiyeceklerden uzak durun ve sık sık az az birşeyler atıştırın istifra etsenizde. Birde bol bol çiğneyin. Doktorunuzuda bilgilendirin tahlil isteyebilir. Benimkini en çok enfeksiyon tetikliyormuş ve çok şiddetli bulantı kusma yaşıyorum 20. Haftadayım azaldı ama geçmedi
Kubra008
Bilmiyorum ya gideceğim doktoruma da, bu nedir böyle ya walla mafediyor insani hele o Boğaz’da kalan tat 😭😭😭 of off