Öncelikle güzel gebelerim amacım sizleri üzmek değil ama hamilelik en çok duaya ve güzel temenniye ihtiyaç duyulan bir dönemdir bizlerin duaya ihtiyacı olduğu kadar Filistinli kardeşlerimizin de duaya ihtiyacı var kulun kula duası yer ile göğü birleştirir bu saat oldu gözüme uyku girmiyor insan evladına bakarken suçluluk hisseder mi hissediyorum. Dediğim gibi sizleri üzmek istemem ama bol bol dua edelim emi