Gmzgkck_ 15+4teyiz çok fena grip oldum hapşırmaktan uyuyamıyorum artık bana iyi geldi dediğiniz şeyler varmidir hastaneye gitsem serum verirlermi bilgisi olan varmı
Annemm1213 Gmzgkck_ bence hastaneye git öyle evde ıhlamur bal filan öyle şeyler ile geçmiyor daha da ilerlemesin git ilaç vermezler ama en azından belki serum verir
G-k Gmzgkck_ acilde parol serum veriyorlar canim. Onu aldıktan sonra üzerinden 12 saat geçtikten sonra bir adet parol hap evde iç. Onun dışında ılık tut boğazını.