Kızlar fena bir adet sancım var gerçi nst bağlandım çok az bir sancı çıktı ama önemli değil dedi doktorum öyle ama böyle yürürken kasiklarim sanki geriliyor değişik bisey karnım ağrıyor bu nasıl bisey ilk gebeliğim bilgisi olan var mı nolur yazın ya uyuyamıyorum 34 haftalığız 😏