Bugün 40 hafta olduk ama ne gelen var ne giden. Olduğum yerde özel olmadığı için devlet 41 e kadar bekleyelim dedi. Yoksa hiç halim kalmadı beklemeye… Randevum var bakalım ne diyecek ama sancım vs yok önceden yalancı sancı ağrı baskı herşey vardı tamamen bitti. Sadece biraz daha aşağıya indi onu hissediyorum onun dışında belirti sıfır… Sizde ne var ne yok??