Mervisagac Merhaba kızlar nst girdim muayene olduktan sonra nst bagladılar daha sonra sancım çıktı ama bu nst her girdiğimde özelde ücret ödüyor muyuz bilmek istiyorum da
Mervisagac Hemsirees55 aaa çok iyiymiş ama sen gebe olmadan özel sağlık sigortan varmış ben yetişemedim
Yncatc Mervisagac özel muane olan yere gidiyorum ödemiyorum kan testi vs ücretsiz 2 haftada bir gidiyorum suanda bir kere ödüyorum ücret bir kere kontrol oluyor 3 haftada 1 giderkende böyleydi ki doktorum buradaki bilindik iyi bir doktor
Mervenur1405 Mervisagac ben gittiğim yerde odemiyorum ucrete dahil ama hastaneye göre degisiyor olabilir
ikizler_ Evet ayrıca ödüyorum her çekilişimde. 3 kez ödedim şimdiye kadar. 160′ar tlden 480 tl toplam
cancel_ Mhr34 bizde medical park ay ı şekilde 310 tl nst ücreti ödüyoruz muane ücreti ayrı bu ücret ayrı içinde olanlar şanslı
Jesca Mervisagac ben her nst ye girmeden önce muayene oluyorum o yüzden sadece muayene parası veriyorum nst ye ek bı ücret ödemedim hiç