Jsndjfjdnnxnxjc_10 Bugün acil sezeryan ile 36+5 te bebegimi dogurdum rabbim herkese sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🌹
Jsndjfjdnnxnxjc_10 Anneadayiii__ 40 45 dk falan sürmüştür herhalde zaten 5 dk geçmeden çocuk çıktı sonrası biraz sürdü sonucu cocuk daha odama gelmedi solunum sıkıntısı varmış ama şükür cokta ciddi bir sorunumuz yok 🌹