Aysesultan97 32+1 deyim, bugün kontrole gittim nst çekildi, iki hafta sonra yine gel dedi doktorum. Bundan sonra kontroller sıklaşıe yüksek ihtimalle. Bebeğin gelişimi her şeyi haftası ile uyumlu şuan çok şükür bir sıkıntı görünmüyor. İkinci hamileliğim yine normal doğum düşünüyorum aralığa denk geliyor kırkıncı haftam ama ne bileyim bu sefer son güne kadar beklemez gibime geliyor. Umarım öyle de olur Kasım sonu doğursam çok iyi 😅 hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebişleri inşallah 💜