Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Bugün 7.30 da bende doğuma gidiyorum sezeryan olacagim içimde tuhaf bir boşluk var. Hem korku hem heyecan. Neye dikkat etmek gerekir veya bunu yaptım çok iyi geldi dediğin birşey varmı ameliyat sonrası. Birde depend almadım çok şart mı acaba girmeden alırız olmazsa diye bekletmistim 🤭