Kızlar ilk gebeliğim ve şuan 37+3 haftalık hamileyim sanki içim ağırıyor gibi hissediyorum adet sancısı gibi ama çok da farklı bi ağrı arada bıçak saplanıyor gibi yalancı sancı mı normal sancım mı bilemedim aranızda tecrübeli olan hanımlar yardım edermisiniz 😑