2kedi1beybi Busegms eşim işe giderken ekmek almamış diye ağladım kaç sefer. Söyleyince saçma geliyor ama üzücü baya 😅
0Zbs0 Busegms of aklıma geldikçe kendimden utaniyorum🤣 normalde pek bisey istemem eşim markete gitcekti cikolata istedim hangisini aliyim bilememis almamis bende aglayasm geldi aradan 10 dk gecti yok icime dert oldu soylenip duruyorum🤣 snra kalktı almaya gidiyim dedi yok alma filan dedim başladım aglmaya hahahah ayy cok komikk yedikten sonra rahatladım 🤣
Busegms Bahar1644 ay bende en son kocam benle oturup tost yemedi diye ağladım adam en sonunda oturdu yedik😂😂
MehtapGkmn Çiğ köfte istedim takmadı beni ağladım sonra almaya gidiyodu ben dediğimde almadın şimdide alma diye yine ağladım 🤣🤣🤣
meliketyfn Busegms of sorma 9+4 günlüğüm her gün ağlıyorum herşeye rutin sabah öğle akşam her gün ama 🤦🏻♀️ birde yemek bile yiyemiyorum günlük çeyrek ekmek onuda mide bulantısı var çıkacak diye kendimi Zor tutuyom bebek onla beslensin diye 🥹🥹
Busegms meliketyfn Allah kolaylık versin ya birinci trimester gerçekten çok çok zor ben 3 ay boyunca hep istifar etmiştim
busrayldr1 Eşim sürekli bebek için ye, bebek için daha dikkatli ol gibi şeyler söylüyor ve en son buna ağladım 😂 sen sadece bebeği düşünüyorsun ben umrunda değilim tek derdin bebek diye😂