Hilgl Kızlar hatırlarsınız kanal projesi oluşturarak bu bebişi aşağı indirmeye çalışıyordum 🙈 bugün son kontrolümüz vardı . 39+0 dayız. Hiç sancı yok, bebek tam ortada yayılmış durumda hiç kanala inmemiş üstelik de 4 kilo olmuş bedensel olarak 40+2 haftalık çıkıyor ki genelde öndeydi bu durum tahmin edilmişti. Dolayısıyla çatıma bile bakmadı doktor hiç alttan muayene olmadan 9 ayı bitirdim🙈😝 çarşamba sabah sezaryen için randevu verildi akşamdır ağlıyorum çok karışık bi hismiş, hem ondan ayrılacak gibi hissediyorum bedenimde olmayacak artık hem ona dokunup koklayabileceğim 🥺 hem seviniyorum hem korkuyorum inş sonrasında sıkıntı yaşamam dualarınızı bekliyoruz anne adayları, dualarım sizinle allah hepinizi sağlıkla evlatlarınıza kavuştursun dileyenlere anneliği tattırsın 🙏🏻 Doğum hikayemde görüşmek dileğiyle❤️❤️❤️
Omrebedel Hilgl allah sag salim kucaginiza almayi nasip etsin allah rizasi icin bnada dua edermsnz bende bu duyguyu tatmak istyrm bende anne olmak istyrm lutfen duaya ihtiyacm var
cito83 Hilgl şuan aynı heycanı yaşıyorum çarşamba günü benimde doğum var 38 olucam sezeryan olucak benimde dönmüyo aynen yayılmış ve ileride gidiyo inşallah herkez için herşey yolunda gider sağlıkla gelsinler çok paniğim çokkk
cito83 Omrebedel inşallah inan okadar yürekten dua ediyorum ki her isteyene çünkü çok iyi anlıyorum sizi tam 5 yıl heran aklımda her duamdaydı hep olacak dedim ibandım çok şükür duskarım sizinle
Hilgl Omrebedel rabbim en kısa zamanda hayırlısıyla size de yaşatsın inşallah 🙏🏻 Tüm bebek isteyenlere dua edicem🤲🏻
Hilgl cito83 ahhh karmakarışık duygular🥺 rabbim sizi de kolaylıkla kurtarsın inşallah sağ salim su gibi geçsin sonunda kavuşmak var bn kendime hep bunu hatırlatıcam🥰
Hazal89 Bizimde carsamba 10.00 gece uykularım zaten yoktu simdi birde rüyalar eklendi uzerine aglamiycam diye deliye vurdum kendimi resmen kizlar 😅😅😅
Hilgl Hazal89 aynen yaa ben de öyle kendi kendime konuşup duruyorum ağlamak istemiyorum ama çok duygusala bağladım🥺 şimdiden uyuyamıyorum çok çok heyecanlı bişeymiş diyorum hep yarın şimdi doğmuş olacak muhtemelen yerimde duramıyorum💃🏻💃🏻
Hazal89 Hilgl Ayy bende hep ayni seyi düşünüyorum yarin bu saat diye😄💕hayirla atlatalim inşallah canım
Yaminnaz O his doğumuma zaman olmasına rağmen bende de var, bedenimden ayrılacak olması çok zor geliyor ayrılık acısı yaşıyorum resmen şimdiden 😂🤭
Hilgl Yaminnaz kafayı yedirdi bu cücükler bize çünkü🤣🤣 geçen hafta artık dayanamıyorum çıksın diye ağlamıştım şimdi de onu benden alıcaklar artık aynı bedende olmıcaz ben ona çok alışmıştım çok özlicem diye ağlıyorum🤪🤷♀️ Eşimin şaşkın bakışları arasında😳🙈😂
Hilgl Hazal89 heyecan dorukta saat sayıyoruz 🙈 sen nasılsın kaçta hastane girişi biz 7 buçukta oradayız nasipse