Merhaba 3.gebeligim kan uyuşmazlığı var antikor ürettiği için iğne yapılmıyor şuan 29+4 bu haftaya kadar hiç sorun olmadı muayene hep güzel geçti sağlıklı kilosu boyu gayet iyi inşallah doğuma kadar böyle gider benim gibi yaşayıp ta sağlıkla doğum yapan anneler cevap verirseniz çok sevinirim