Aysegore öncelikle bu konu aslında ciddi bir konu ve buradaki kadınların lafıyla ilerlememeniz gereken bir konu. Öncelikle doktorunuza gidip ona danışıp gerekirse uçabilir raporu bile çıkartmalısınız. 5 sene özel bir havayolunda çalıştım düşük yapanda oldu fenalaşanda. Otobüs araba gibi bir taşıta binmiyorsunuz uçak basıncı denen bir durum var ve herkeste aynı etkiyi yapmıyor. Bence doktorunuza danışın onay verince uçağa binin