berryy21 Kızlar 39+2 yim doktor randevum perşembe günü herkes yarın git karnın cok sertleşmiş dedi normal midir doğum mu yakın ya da bebekle alakalı bir durum mudur acaba
Glteyms berryy21 benimde doğuma iki ay kala başladı bu sertleşme çok kötü namaz kılıyorum ayakta kilamiyorum oturarak kılıyorum Allah kabul eder inşallah
bdenerigokce berryy21 35 im bugün o kadar sertleşti ki n’oluyo oldum, yeri daraldığı için bence, nişan su kalçaya vuran ağrı yoksa gitmene gerek yok