queencz Merhaba hanımlar, gebelik eğitimine katıldınız mı? Nasıl ve nereden başvuruluyor gibi bilgi verebilir misiniz? Şehirlerarası farklılık gösteriyor olabilir. Ben özellikle Konya için sormuş olayım🫠 Medicana hastanesi takipliyim. 🐣
YigitPoyrazMomm queencz gebelik okuluna gidiyorum 25 ekimde 3 dersim var hastaneden çağırdılar öyle gittim ben
Hafizebirhanim Ankara etlik sehir hastanesine gidiyorum suanda internetten oldugunuz sehirde hangi hastanede oldugunu ogrenip hastaneyi arayin ve kaydinizi tamamlayin (:
queencz Hafizebirhanim teşekkürler 🙈hastane dışında da oluyormuş sanırım, onları da öğrenmek istedim. Bu arada kaçıncı haftanızda gittiniz
Asvnn Gebe okuluna gidiyorum devlet hastanesinde sadece 3 dersmiş ve yeterli olduğunu düşünmüyorum açıkçası
queencz Asvnn hastane dışında belediyenin de düzenlediği kurslar oluyormuş diye duydum ama Konya için baktığımda bilgi bulamadım, üstelik eşli katılım diye duymuştum. Neler gösterdiler dev.hastanesinde? Kaçıncı haftanızda gittiniz?
Hafizebirhanim queencz ben biraz gec gittim 34 malesef, ama gec gitmek dha iyi geldi bana çünkü hem unutmam yaptiklarmi hemde pilates hareketleri yapsrken acilmam olacak korkusu olmaz (:
Asvnn queencz ben urfanın ilçesindeyim ebenin anlattığı şeyleri hatta daha fazlasını araştırarak ve okuyarak öğrendiğim için bana detaylı gelmedi açıkçası yüzeyel anlatıyormuş gibi geldi. 29+1de gitmeye başladım
Asvnn bdenerigokce bizim sağlık ocağı gebe izlemine gelin diye aramıyor bile bizede nasip olur inşallah
Asvnn queencz çok ilgililer cidden kan almaları tansiton bakmaları eksik ilaç takibi yapmaları gerekiyor ama nerdeee