Merhaba bugün ayrıntılı renkli usg girdim ve plesantada lekeli bir delik gördüklerini çok bi tehlikesi olmadığını takip edilmesi tehlikeli duruma gelince tedaviye başlanması gerektiğini söylediler başına gelen varmı ve nasıl bi yol izlemem gerek ne demek oluyor bu riskli mi çok ne gibi riskler taşır😔bakım böyle yazıyor lakün dedikleri şeymiş
