Gul_ozcan3001 Kızlar 18. Haftadayim 16. Haftada 3 lü tarama testi yapıldı devlet Hastanesi’nde sonuç çıkmış fakat sadece değer normal yazıyor değerin kaç olduğu yazmıyor sizce bı sıkıntı var mıdır ya bilmiyorum ben şimdi doktora da yazamam size yazayım dedim
Gamzeramo Ben 12.ci hafta 2 li test yaptırdım bide detayli ultrason yaptircam 3 lu test yaptrmadm doktor da demedi zaten 🤔