zeyenp5524 Songul-12 tanıdıgım biri war annesi seslenınce çok hoş oluyo ben sewdım ismindenmi bilmem ama cok nayif kibar bi cocuk
busraayksll Songul-12 çok uyumlu kuzenimin kızında var genelde Eylül diyoruz ama Eylül ada diyen de çok sorun yaşamaz zaten ikincisi kısa isim
Evrem990 Songul-12 bu kadar olurr😊😊kızımın adını eylül koyucam allahin izniyle görümcem çok ısrar ediyor ada isminide ekleyin diye ama ben eklemedim 2 isim sevmiyorum diye yoksa guzl isim ama 2 isim sevmiyrumm
Evrem990 Songul-12 benim eşimde istemedi allahdan koymicsz o yüzden ama güzel isim siz tercih edebilirsnz