Srnrcvs Kızlar 1 cm acıklıgım var öglen oyleydı yatıs yapıldı tedbır amaçlı sımdı tekrar bakıldı hala aynı dedı ğrk bı ılerleme olmamıs dedı Ma bu seferde refl agrısı gıbı agrılarım basladı acaba tetıklıyormu muayene ya
MehmedinZeynebi Srnrcvs 1 cm ile de yatış yapılmaz ya 3 cm ile yatış yapılır zorladılar sizi alttan muayneler ile evde olmanız daha uygun olurdu
Kpln61 Srnrcvs neden 1 cm yatış yapıldı normalde yapmıyolar ben 1 cm açıkla haftalarca kendi doğumumu bekledim suyum gelince yatışım olmuştu o zaman da 3 cmfalandı 4 cm yatış yapmayan eve giden çok kişi var aslında sizi baya erken yatışınızı yapmışlar kaç haftalık hamilesiniz bilmiyorum
Angel_12 4 cm le yatışım yapılmadı sancım olmadıgı için hmde 36 haftalımtm bbkde küçüktü baya doktorum kndi sancını bkleyelm bebekde gelişir azda olsa demişti . Ve biz 4 hafta daha bekledk 40 haftalık dünyaya geldi kızım . Kşke eve gönderselermiş seni