Kızlar 15 haftalıkkem gitmiştim decavite başlayalım demişti ama bitane bile icemedim aşırı rahatsız ediyor beni o kokusu görüntüsü zaten.. 20 haftalık iken gittim geçen gün söyledim hiç icemedim diye de De Genesis diye bir hap yazdı 250 civarı bsieydi fiyatı aldık, bunu kullannan varmi acaba? Bunu içince gyneforn diye demir hapı da vermişti önceden onu icmeyim mi artık acaba