Yellowdaisy 23haftalık olan kızım için şeker yüklemesi istedi doktorum herkes yaptırma diyor kafam karışık oğlumda yaptırmana gerek yok demişti doktorum. Şimdi ise devlet hastanesine gidiyorum ve yaptırmamı istedi ne yapacağım ben 🤷♀️
Ecem95 Yellowdaisy Yaptırmıştım vallahi tıp neyi öneriyorsa onu yaptırırım yaptırmıştım da. Allah korusun bir sıkıntı veya sorun varsa ona göre önlem alınır körü körüne devam etmekten acaba demektense doktorun her dedğini yapmakta ve yaptırmakta fayda var
Beyzanrrr Yellowdaisy yaptırmayi düşünmüyorum ama ailemde şeker hastası var + benmde kalp rahatsızlığım var oyuzdn doğumda sknti çekerim die yaptırdım çok şükür bişi de çıkmadı
yesimkarayigit Yaptır kuzum sanada bebeğe de zararı yok zaten. Sadece zorlanıyorsun işte 3 kere kan veriyorsun o zor. Bide 3 saat hastanede olacaksın .