Sksjsux355-- Kubbbb 12. Haftamdam itibaren kullandım doktorum bırak dese de bırakmam sanırım çünkü 1 gun bile içmesem sinir sıkışması yaşıyorum kollarım ağrıyor bana çok iyi geliyor
gamzecgr Kubbbb benimki kapsül ocean extramag toz hali magnezyumun en düşük formu eğer yeterli gelmiyorsa oceanin ki baya iyi ağrı kramp hiç bişi bırakmadı bende akşamları 1 tane içiyorum
gizem050601 Kubbbb 13.hafta da başlamıştım günde bir defa içiyordum 22.hafta da kasılmalar arttı serklajda olmuştum ondan sonra günlük ikiye çıkardı doktor
1s1e1d1a_ Kubbbb öncesinde sordu kasılmalarim varmı diye bende evet var dedim ki bebek aşağıda zaten doktorda dedi bebek aşağıda diye o yüzden yazdı ama ne zaman birakildigi hakkında bilgim yok