Nesli34 Arkadaslar 29 haftalık olacagım herzaman olmasada cogu zaman agrı yapıyo kalkarken bıle zorluyo benı ılk cocukta bole olmamıstım sızce sakıncalımı bu durum randevu zamanıma cok var napmam gerek
Zhraaltun Nesli34 ya bendede Yni sorun deli olcm ayaga kalkamiyrm yyrrken batiyo acayip bi agri nedenini hala bulamadm kafayi yicem😔😔
EceKndkci Nesli34 sorunuza çözüm olayım bende 29+4teyim bugün kontrol vardı aynı ağrı acı bendede var doktoruma dedim oda normal olduğunu bebek baş aşağı durduğu için pelvis kemiğine baskı uyguluyormuş korkmayın bıdıklar yer açıyor kendine☺️☺️
GlhanSaykan Bende 24 haftalık oldum aynı ağrıyı bende yaşıyorum bi kaç günde bir muhakkak oluyor sabah ilk kalktığımda yürüyemiyorum bile😣
Nesli34 EceKndkci ayy buna cok sevındım bıde üsütmekten oluyormus sanırım kışın ortası ayagıma bsy gıymem ve ınce gıyınıyorum☹️ Etkısı olabılır
EceKndkci Zhraaltun yok yok risk falan. Sadece baş aşağı pozisyonda ki ben hep aşağıda taşıyorum daha hiç yukarı çıkmadı :) böyle giderse de çıkmaz :) ama yine de danışın doktorunuza sizde canim
Sab_lx Bu erken doğum korkusu hiç bitmeyecek galiba :( aynı şey bende de var. Vajina kemiklerimde ağrı oluyor. Sizin de kemik kısmında mı? Sanki içeriye bişeyle ittiriliyor gbi :(
Sab_lx Erken doğum nasıl olur bilmiyorum ama her ağrı bana o korkuyu yaratıyor. Bilen varda yazson lütfen :) bu şekilde vajina ağrıları normal mi anormal mi?