Bende nerdeyse hamileliğimin başından beri yaşıyorum çok ilaç içtim toz vs ama sadece dut kürüyle atlattım çok şükür bu kadar işe yarayacağını bilmiyordum şiddetle tavsiye ediyorum günde 3 litre su ve dut kürü doktorun toz ilaçla bile bitmez acil antibiyotik dediği enfeksiyonu bile geçti çok şükür