kızım 3 aylık emziriyorum ama kilo almiyor 4 saatte 1 emiyor , günlük 13 gram almis.
doktor mamaya başlayın diyince Aptamil 1 aldım ama ağzından çıkara çıkara biraz içti ilkkez verdim…
5-10 dakika sonra böyle kabarcıklar oldu sonra geçti biraz herzaman ki gibi kustu kakasini yaptı ve üzerine baya emdi , eşimde işte doktora goturmedim ama birşey olurmu diye korkuyorum mamada vermedim tekrardan