Arkadaşlar selaaamlar buraya girince çok duygulandım bak şimdi kızım 3,5 aylık oldu doğumdan sonra hiç uğramamıştım buralara zaman su misali her anın tadını doya doya çıkarın diyerek soruma geçiş yapıyorum :)
Gebelik sürecinde alyansım parmağıma olmamaya başladığı için çıkarmıştım 3,5 ay oldu doğum yapalı be hala daha olmuyor sizce bi daha alyansımı takabilecek miyim takamama ihtimalimde var mı acaba ? Bu durum nedense kafama takılıyor :))