Kardelennnnnuygr
Arkadaşlar kesinlikle para tuzağı ve doktor sözünde durmuyor hiç hep bişeyler çıkartıyolar farklı farklı paket alacaktım paket içinde dediği her şeye para istediler 750 tl bilmem ne müdüre şikayet ettiğimde ise beni engellemiş hesabından 😂 resmen insanları kandırıyolar kesinlikle gitmeyin