Elifarikan Doğduğundan beri yani 5.5 aydır şampuan, vucüt losyonu, masaj yağı ve pişik kremini kullanıyoruz.
Kokusuna bayılıyoruz valla hiç böyle bir şey yaşamadık.
Hep eczaneden aldım ben trendyol veya hepsiburada ya falan güvenemiyorum sahte olur vs diye.