Melismeydan malesef 4 ay eziyet gibi bulantı , koku hassasiyeti , kasık ağrısı olmasa daha kötü seneryolar geliyor insanın aklına o sağlıklı olsun yeter ki ben hepsine razıyım ağlayışları başlıyor falan 🥰 4. Aydan sonra da hareket etti , etmedi neden ler başlıyor. Annelik hamilelikten başlıyor 🥰