Gzmmtrkmn birminikkizannesi mikrofon yerini karnınıza dayayın ben çocuğun kalp sesi hariç her sesi duydum bağırsak sesimi bile 😂
birminikkizannesi Önce kulaklığı taktım sonra zaten hoparlör yazan yer kulaklık yazdı karnıma koydum ama hiç ses yok
tugbadurmaz34 birminikkizannesi evet kulaklığı bağladıktan sonra dinleyebilirsiniz benim haftam küçük diye yerini bilmiyorum ama sizin haftanız ilerideyse ona göre ortalara doğru tutun 🥰
birminikkizannesi tugbadurmaz34 kulaklık kablolu bendeki orijinal ama göbeğime koydum hiç ses yoktu cızırtı bile yoktu yani. 34+0’ım bu arada.
tugbadurmaz34 birminikkizannesi bağlandığından emin olun ben Baya yüksek sese aldım çok fazla ses duydum