Rumeysaasgin Kızlar 32 haftalık hamileyim yaklaşık 1 haftadır oğlumu hergün hıçkırık tutuyor 5 dk falan sürüyor çok güzel bir his internette onur bebeklerin böyle olduğu yazıyor ama doğru mu yanlış mı bilmiyorum sizde de oluyor mu 😍😍
Elfibrhm2609 Rumeysaasgin bayılıyorum kızımın o anına❤💕 beni benden alıyor hıçkırması çok hoşuma gidiyor bende 2 haftadır var hatta 2 haftadan fazla oldu canım ❤💕
muhasebecianne Rumeysaasgin ayy evet bende de oluyor inanılmaz keyifli hissetmesi 😍😍 esime dinlettim inanmadı tekme atıyordur dedi doktoruma sordum bugun doğruladı akciğerleri geliştiği icin hıçkırıyor dedi esim inandı doktor söyleyince 🙈😄
Rumeysaasgin Moonse_rose bence normaldir amniyon sıvısını yutuyormuş onu da hıçkırarak atabiliyormuş 🤗
Elfibrhm2609 Esrakayikci elini koymadan da karnına anlarsın zaten pit pit atıyor bir dakika boyunca anlamamak mümkün değil 😀😀
Gizemhakan Bayiliyoruuum o hisseee.. Bende hissediyorum anlamamak mümkün değil zaten 🙂 çok tatlı ammaaa😍