tugcehrrl 28 hafta olduk ama hala içime tam olarak sinen bi kız ismi bulamadım bana güzel isimler önerin lütfen 🥺
Blueberry0 tugcehrrl benimde aklımda 3 isim var 28 haftalığım . Umay, Güneş , almila içime en çok almila siniyor 😅
Mehtapkbrekmn tugcehrrl ben defne dua yada efnan dua istiyorum efnan’ın anlamı cennetteki güzel gözlü kız demek çok güzel ama defne dua ya daha yakınım eşim tomris’i çok beğeniyor tomris dua. Uymuyor diye düşünüyorum ama emin değiliz 🥰
sevgigorgell Defne lina koyacağım canım bende 28+4 oldum anca dün kararlastirabildim😊 iki tane daha kızım var birinin adı Buglem Neşe❤️ diğer kızımın adı Elif Sare ❤️
tugcehrrl sevgigorgell defne ismini bende düşündüm Yunan kökenli bi isim olduğunu öğrenince vazgeçtim ☹️
sevgigorgell tugcehrrl evet anlamında oda var ama caiz mis koymak bilemedim isim çok güzel geliyor ve içime çok sindi değişmezse Defne Lina düşünüyorum Lina da hurma ağacı demek mis
sevgigorgell 2prensessannesi haha 😀😀 aynen nerden bildin canım ya 😀 herşeye ağlıyor hep onun isteği olsun istiyor 😀 biseyden memnun olamiyor 😀😀
sevgigorgell 2prensessannesi öyle kırıp döküp kosturmasi yok ama aglamayla huysuzluguyla çok çektiriyor 😀😀
2prensessannesi sevgigorgell benim yegenm sare de öyle aynı herseye çok ağlar bir de hareketli cok evde bile yürümez odadan odaya koşar sare cok hareket veren bi isim elif de bşraz dik başlılık veren bir isim o yüzden ikiai zor. Burcu da yengec mi yoksa