Canan-_16 Bana dua eden hepinizden Allah razı olsın inşallah 6+3 karından kalp atışını gördük şükür ama dinlemedik henüz küçük olduğu için haftaya net duyarız dedi 🥹🤲🤲🤲 iki keredir kalp atışı yok diye kürtaj oluyordum çok duygudaşım bugğn hep ağlamaklı🥹🥹🥲
tugbadurmaz34 Canan-_16 çok şükür canım benim inanılmaz bir duygu o pıt pıt kalp atışını dinlemek bizde duyduk çok şükür ama şimdi 1 ay beklemek beni çok yoruyor 🥹💕
NewMomm1 Canan-_16 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. 2 kere kürtaj olmuşsunuz sebebi araştırılmadı mı hiç? Belki pıhtılaşmanız vardır. Doktorunuza danışın benim ilk gebeliğim kürtajla sonuçlandığı için doktorum önlem amaçlı iğneye başlatmıştı. Belki size de başlatır🌸
Merveeemsiii Canan-_16 çok şükür sağlıkla kucağınıza alın daha haftası küçük çok derinden geldiği için doktorlar dinletmiyor ama 8/9. Haftada net olara duyarsın 💕bende tam 6+2 de gitmiştim kalp atışı için
Canan-_16 NewMomm1 teşekkür ederim düşünceniz için evet pıhtılaşmam var testlerimi hepsini yaptım daha sonra gebelik planladım iğne kullanıyorum şuan inşallah sorunsuz biter🥰
NewMomm1 Canan-_16 Aminn korkmayın her şey gönlünüzce olsun inşallah bende kürtaj oldum günlük iğne oluyorum hala şu an 7 aylık gebeyim🌸
tugbadurmaz34 Canan-_16 🤣 kız oraya hiç değinmiyorum zaten kontrolden kontrole sabredilse zaman su gibi geçerde sorun ben daha kontrolü bekleyemiyorum 1 ay 1 yıl gibi geliyor 😂
tugbadurmaz34 Canan-_16 bana kalsa hafta da 1 gitmek görmek isterim ama ultrason ve bebeğin kalbini dinlemek çok zararlı kalbini yoruyor mümkünse geç gitmek daha iyi ama benim gibi daha önce 2 defa kayıp yaşanalar maalesef rahat olamıyor bu durumda hep kaygı düşünce stres elimde değil 🥺