Kızlar evimde tv yok kullanmıyoruz bu nedenle haber hiç birşey izlemem bugün telefondan twititere girdim açılan postlara baktım içim gitti Allahım sen durdur bunları kanım dondu resmen insanligimdan utandım hastane bomba atmak nedir bu nasıl bir cehalet nasıl caniliktir yarrabim savaş değil cehennem hala etkisindeyim gördüklerimin içim parçalandı.
Allahım sen koru çocukları masumları bu azaptan kurtar onları yarrabim şifa ver onlara Allahım senden başka gidecek kapımız yok Allahım sana sığınırız.
Mümtehine Suresi 4 ve 5. Ayetlerde geçen Zalim ve Zulüm Eden kimse için okunacak dua:
Dua :
“Rabbenâ aleyke tevekkelnâ ve ileyke enebnâ ve ileykel masîr. Rabbenâ lâ tec’alnâ fitneten lillezîne keferû, vagfir lenâ rabbenâ, inneke entel azîzul hakîm.”
Anlamı :
“Ya Rabbi! Yalnız sana tevekkül ettik ve yalnız sana yöneldik, sana giden yolu tuttuk. Dönüş de ancak sanadır. Ya Rabbi! Bizi kafirlere fitne yapıp, onlara ezdirmekten muhafa buyur. Ya Rabbi! Bizi bağışla. Şüphesiz Aziz ve hakim olan sadece Sensin.”
-Bir tehlike ile karşı karşıya geldiğinde de ki:
“Bismillâhirrahmânirrahîm ve lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhi’l-aliyyi’l-azim.”
Anlamı:
“Rahman ve rahim olan Allah’ın adıyla… Güç, kuvvet ve kudret yalnız yüce ve her şeyden büyük olan Allah’a mahsustur.”