Zeynepbugra hastaneden çok memnun kaldım. Organize için süsleme çok güzel değildi 2 yataklı büyük odada kalmama rağmen bir köşeye sıkıştırılmıştı, malzemeler de biraz yıpranıktı. Foto çekimi 10 adet çekiyorlar 2 adet doğum hanede çekmiş fotoğrafçı kalanı odada çekildik. Fotoğraf çekimi güzeldi. Ama organizasyon için mükemmeliyetlik beklemeyin. Hemşireler çok ilgili yemek temizlik vs gayet güzel genel olarak çok memnun ayrıldım