Arkadaşlar dün düşük yapmak zorunda kaldım hap ile. Afedersiniz dünden beri peçeteye 3 defa kanla beraber yapışkan koyu bişiler geldi. Parçaydı sanırsam. 6 Haftalık hamileydim. Sizce düşük yaptım mı?
Lütfen yapmış olayım. Yaptıysam eğer kürtaja gerek kalmayacak ve yarın yeni tedavi için araştırma yapılıp sonrada plan yapacağız.