7 haftalık hamileyim, iki kere muayeneye gittim. Etlik lokman hekimde Hatice hanıma. Çok kararsızım onda doğum yapan birkaç kişiyle konuştum herkes memnun. Ama bana biraz soğuk geliyor. Yani ilk gebeliğim tecrübesiyim heyecanlıyım. Dr hanım çok sakin alışmış onun için sıradan olabilir ama bizim değil :) sorular soruyorum güzel anlatıyor ama ben sormadan o bilgileri vermesi gerekmez mi bana buna takılıyorum biraz 🫠