Merhaba arkadaşlar
Bende gebelik öncesi hipertansiyon vardı ve hala devam ediyor. Alfamet kullanarak ilerliyorum. Zaman daraldıkça kendi kendime konuşmalar sorular çoğalıyor tabi. Şuan 30 hafta olduk çok şükür. Henüz doktorumla konuşmadık ama yüksek ihtimalle tansiyon kaynaklı sezeryan olacağım diye düşünüyorum. Deneyimli annelere sormak istiyorum. Tansiyon hastasıyken genel anestezi mi yoksa spinal mı oldunuz? Ameliyatta herhangi bir sorun oldu mu tansiyon ile ilgili ? Aklımda 40 tilki. Rabbim sağlıkla bebeğimle girip çıkmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻