Shnrgs muhakkak söyle gerçekten hiç bir sıkıntım yoktu sadece sancı çekiyordum testler aldı baktılar ultrasonla hiç bir şey yok dedi benin de ilk o kadar güzel geldi ki doktordan Allah razı olsun 3 doktora gittim 2 si birsey yok dedi bu doktorum verdi çok şükür ya çalışan gebeyim ise bile gidemez hale geliyordum