Buse4175 Sarılık 21.7 yle başladık 17 ye düştü sabah şimdi de 15 hastanedeyim napmam gerekiyor düşmesi için arkadaşlar başına böyle yavaş yavaş düşen var mı
tugcesakzci Buse4175 yanlış bilmiyorsam eğer en etkili yöntem bebeği bol bol emzirmek, anne sütü sarılıp iyi geliyormuş
Yarindanumutluanne Buse4175 bol bol emzirmeniz lazım. Yarım saat en geç saatte bir emdikçe atacak sarılığı. Belli bir seviyeye inince taburcu ediyorlar zaten bir kaç günde bir test veriyorsunuz
Buse4175 tugcesakzci emziriyorum cihazdan çıkartmayıp sağıp biberonla verin dedi hemşire onu da yaptım ama iyice korkmaya başladım
Yazmelegi_ Buse4175 korkma sütünü sağ yeri geldiğinde emzir hastanede mama da veriyorlar zaten eve gelince de sürekli emzir en geç 2 saatte bir
Buse4175 Yazmelegi_ yapıyorum canım emziriyorum biberonla da veriyorum mama vermedim dün bugün 2 kere verdim ama anlamadım