Bu gün nst günümdü nst de ağrım çıktı doktor ebelere yönlendirdi muayene için muayeneden 4 - 5 saat sonra kanamam oldu az bir lekelenme olarak değil iç çamaşırımı baya kaplayacak kadar acile gittim durumu anlattım tekrar muayene etti normal olduğunu söylediler sizce de normal mi aynı durumu yaşayan var mı içim hiç rahat değil