Kızlar merhaba herkese 27+1, deyim ve idararim varmış gibi his var ara ara da sancı giriyor ama kızımın hareketleri normal hissediyorum yani sizce baskı yaptığı içinmi ki yoksa enfeksiyon mu var acaba ondan mı 7 ekimde kontrole gittiğimde enfeksiyon çıkmıştı bana tek kullanimlik şase verdi ama sanırım ise yaramadı napsam ki