Yumurtalama dönemim yeni bitti 3 aydır folid plus kullanıyorum dün kadın doğum doktoruna gittim şehir hastanesinde muyane etti bir sorun görmedi çok şükür folid plus kullanmaya devam edebilirsin dedi herhangi bir hormol test yapmadı doğru siz neler yaptınız hamilelik öncesi