nurikbal_06 İyi akşamlar güzel anneleer 💕 25 haftalık gebeyim.10 gündür filan kuyruk sokumumda oturup kalkarken ağrı hissediyorum ve zorlanıyorum normal mi veya yaşayan var mı neden oluyo?
ecembugra53 nurikbal_06 normal bebel büyüdükce rahim genişliyoe büyüyor baskı olabilir cok normal hepsi korkmanıza gerek yok