Merhabalar, sizlere aklıma takılan bi durumu danışmak istiyorum. Geçtiğimiz hafta 34.haftamda doktor kontrolümde doktorum yediğime içtiğime özellikle şeker tüketimine dikkat etmemi söyledi ama şu ana dek 6 7 kg aldım aşırı da almadım gibi. Evde ultrason kağıdını incelerken karın çevresi ölçümünün 36.haftaya karşılık geldiğini gördüm yani 2 hafta ileri. Hepimiz gibi ben de tabii ki hemen google’da arayarak hemen psikolojimi bozacak sonuçlara odaklandım. Genel olarak şeker hastalığı ile ilişkilendirildiğini ve sıkıntılı bi durum olduğunu okudum. Zamanında şeker yüklemesinde değerlerim bile alt sınıra yakındı hiçbir risk yoktu ama bu şeker sonradan olabilir mi? Bunlara ek olarak da doktorum 2600 gr olan bebek ağırlığını az buldu kilo alımının yavaşladığını düşündüğünü söyledi haftalık takibe başlayacağını söyledi. Ben de tahmin edersiniz ki kontrole kadar kafamda kırk tilki bari buraya yaziyim belki fikri olan vardır diye düşündüm 🙄