aslanprenses_ Yarenfurkan evet yaptım. Sağlık ocağından gelir gelmez yaptım hatta hiç sevmem hastane tarzında bir yerden geldikten sonra öyle kalmayı.
gamzecgr Yarenfurkan 2 dozdan sonra da aynı gün yaptım bı problem olmamıştı hemşire yapabilirsin demişti
Dolunya Bana yapmadilar gerek yok dediler 6 sene önce iki doz almışsın dedi ebe hamilelikte kaç aylik yaplıyor
Yenianneperci35 Yarenfurkan bir gün geçsin öyle al dedi ebe. Ne olur ne olmaz her ihtimale karşı korumalısınız dedi
Minikperi Yarenfurkan aşı olunan gün banyo yapılmaz. Bu genel bir kuraldır. Yoksa ağrınız fazla olabilir.
minimix Yarenfurkan iki doz tetanoz oldum hemşire olabilirsin dedi ikisinde de direk duş aldım hiçbir ateşim ağrım olmadı