Kızlar mrhaba.18 haftaligiz ve benim yürürken boyle rahmimde bi aciklik mi bosluk mu desem boyle bi his oluyo dinlenince geciyor.Anlatamiyorumda tam rahatszlk hissi rahim kısmında agri gibi degilde adet olunca olurya hani oyle bisey böyle acima gibi yürürken yasiyor musnuz bu durumu yoksa eskisi gibi misniz yürürken normal mi bu durum acaba.Daha once 18 haftalik bir dusugum oldu korkuyorum baya.