tatlibebegim_ Ylzsvnk ben 10 ay kullandım hiç bi işe yaramadı her ay 500 tl boşa gitti pcosta var bende ileri seviyede
Ylzsvnk tatlibebegim_ bende ileri seviyede değil kuzum düzenli regl oluyorum kilom vs hiçbir şeyim yok öncesinde de bir dış gebeliğim oldu o kadar doktor da sen kendiliğinden hamile kalırsın dedi bunu verdi
tatlibebegim_ Ylzsvnk benim adetim düzensizdi boş şekerli su tadı aksine şekerli olması insülin direncimi arttırdı
Ylzsvnk tatlibebegim_ bana 2 ay bi kullan dedi canım kullanıp hamile kalan var mı merak ettim açıkcası bende öyle ileri bir pco yok yumurta gelişiyor çstlıyor bir de önceden gebeliğim olduğıiu için
Ylzsvnk tatlibebegim_ 2 canım ikisi de tutmadı benim ama doktor tüp bebeğe de geçirmedi beni hiçbir sorun yok biraz dınlen dedi